Wat leuk! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Godfried en Marianne - WaarBenJij.nu Wat leuk! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Godfried en Marianne - WaarBenJij.nu

Wat leuk!

Door: Marianne en Godfried

Blijf op de hoogte en volg Godfried en Marianne

13 Juni 2011 | Duitsland, Berlijn

We genieten van al jullie reacties.
Vandaag met de 'hop on, hop off' alle historische plekken in Berlijn bezocht. Morgen is onze 'vakantie' afgelopen en stappen we weer op: richting Polen. Tot over een poosje!

• 13 Juni 2011 - 17:06

Gerda:

Gezellig om alweer van jullie te horen. Slaap lekker en morgen gezond en fit weer op. Lekker ontbijten en dan weer op de fiets. Geniet ervan, met volle teugen!
    Veel liefs, Gerda

• 13 Juni 2011 - 17:56

Kees En Lourine:

Petje af! Leuk dat jullie zonder te fietsen Berlijn bekeken en blijkbaar nog prima de bus konden inspringen.
    Goede reis verder gewenst!

• 13 Juni 2011 - 19:42

Monique En Hans:

Fijn, dat fietsen tussen de buien door mogelijk is. We denken veel aan jullie en zijn benieuwd naar de foto's. Misschien nog een 'koningin' in het verschiet.

• 13 Juni 2011 - 20:03

Lily En Dick:

Chapeau!!! Wat een ervaring om op de fiets Berlijn binnen te komen. Lijkt ons geweldig. Geniet er van en goede reis verder.

• 13 Juni 2011 - 21:00

Dirk En Hansje:

Hopelijk is het niet echt 32 C bij jullie ( staat hier bovenaan).
    Zet em op en laat ze daar in Polska maar eens zien wat Hollandse benen kunnen!
    Dirk en Hansje

• 14 Juni 2011 - 08:15

Hans En Inge:

Geweldig! Wat een conditie om zo snel al in Berlijn te zijn.
    Veel succes op het volgende deel van de route.
    Hotel St. Hubertus was een absolute aanrader.

Goede reis, Hans en Inge

• 14 Juni 2011 - 09:39

Christien En Theo:

Fantastisch, dat je zo’n prestatie kan leveren. We zijn we ons een beetje gaan realiseren wat je allemaal moet regelen voor zo’n tour. We wensen jullie veel moois om te zien en te beleven en wind mee.

• 14 Juni 2011 - 13:42

Jose:

Genieten kunnen jullie dus daar ook al !!
    Wij vertrekken morgen richting zuid en verwachten hetzelfde te doen (nu al !!).
    Blijf braaf !!!!!!
    Tot over een poos(-je), lieve groet
    Jankees en José

• 14 Juni 2011 - 14:21

Jaap, Anne En Maria:

Klinkt fijn allemaal, jullie zijn goed bezig! succes met het vervolg van jullie reis! liefs van ons

• 15 Juni 2011 - 09:12

Rob En Loeki:

Lieve Marianne en Godfried,
    Wat heerlijk dat alles zo naar wens gaat. Leuk eventjes bijkomen in Berlijn en dan door naar Polen. Ik blijf het allemaal heel spannend vinden. Veel fiets plezier samen en tot volgende mail.
    Lieve groet, Rob en Loeki

• 15 Juni 2011 - 19:18

Marije En Roeland:

Wat fijn dat jullie samen zo'n reis kunnen maken en zo genieten van alle belevenissen en elkaar.
    Heel erg bedankt voor de hele leuke kaart voor Olivier!
    Liefs van Marije en Roeland.

• 16 Juni 2011 - 15:00

Bert Verberg:

Leuk dat jullie zo'n mooie fietstocht maken, groetjes Bert

• 19 Juni 2011 - 20:14

ALI:

Hallo hallo schiet snel op lijkt me
    vandaag waren Marien en Marion hier
    ook groeten
    Goede reis verder

• 20 Juni 2011 - 19:50

Riekje En Koos:

Hoi Marianne en Godfried, geweldig wat jullie op de fiets ondernemen. Hebben jullie na een paar dagen rust weer zin om op de fiets te stappen? De hoeveelheid adrenaline zal wel voor fietsverslaving zorgen. Geniet van het samen fietsen en van de rust. We hebben het idee dat jullie bijna op de helft zijn, dus houd moed. Liefs Koos en Riekje

• 21 Juni 2011 - 21:32

MARIA EN ROB:

WIJ ZIJN TROTS OP JULLIE, SUCCES ONDERWEG NAAR POLEN, DAG

• 22 Juni 2011 - 14:04

Riekje/Ronald:

Vandaag las ik voor het eerst jullie verslag, erg leuk om jullie te volgen.
    wensen jullie nog een heel goede re4is.