Een mens kan ook overdrijven ... - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Godfried en Marianne - WaarBenJij.nu Een mens kan ook overdrijven ... - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Godfried en Marianne - WaarBenJij.nu

Een mens kan ook overdrijven ...

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Godfried en Marianne

17 Juli 2011 | Finland, Helsinki


Hier ben ik weer even.
Zojuist genoten van jullie reacties. Bedankt.
Wat zag ik: de titel van de nieuwsbrief van gisteren vermeldde wel 33228 km.
Dat moet zijn: 3328. Een klein verschil, maar toch!

Zo gek maken we het niet.

Liefs nogmaals uit Helsinki, waar we genoten en waarvan we zo afsheid nemen.

  • 17 Juli 2011 - 08:00

    Monique En Dries:

    Even een berichtje om jullie een "goede vaart" toe te wensen. Zo te zien werkt het weer daar goedaan mee.
    Groetjes,
    Monique en Dries

  • 18 Juli 2011 - 20:03

    Tom En Inge:

    We hebben alles gevolgd.
    Ben benieuwd naar jullie overtocht naar Travemunde. Dapper hoor, alles bij elkaar.
    Succes en take care!!
    Liefs Inge

  • 20 Juli 2011 - 21:11

    Elize:

    Hallo Marianne en Godfried,

    Na mijn vakanties weer kijken hoe jullie het maken. Als ik al de reisverslagen lees ben ik wel een beetje jaloers op jullie. Lijkt me geweldig om zo'n fietstocht te kunnen maken met elkaar.

    Alles verloopt voorspoedig naar ik begrijp? Echt fantastisch. Leuk ook om her en der collega's te treffen. Een extra dimensie!!

    Lieve luitjes, nog hel veel fietsplezier en lieve groeten, Elize.

  • 21 Juli 2011 - 19:47

    Marianne Veringa:

    Lijkt me heerlijk, zo'n boottocht na al die inspanningen. Geniet er maar lekker van. Ik vind jullie echt hééél erg sportief hoor!
    Groetjes,
    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Godfried en Marianne

We zijn er klaar voor! Fietsend op vakantie ... helemaal naar Sint Petersburg.

Actief sinds 01 Juni 2011
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 32581

Voorgaande reizen:

06 Juni 2011 - 31 Juli 2011

Fietstocht naar Sint Petersburg

Landen bezocht: