Bijna op weg. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Godfried en Marianne - WaarBenJij.nu Bijna op weg. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Godfried en Marianne - WaarBenJij.nu

Bijna op weg.

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Godfried en Marianne

01 Juni 2011 | Nederland, Utrecht

Lieve familie en vrienden,

We praten er al jaren over en nu is het bijna zover.
Maandag 6 juni stappen we thuis op de fiets en proberen in één dag Nederland te verlaten.
7 Jaar geleden lukte dat ook en sliepen we bij Dinxperloo, net over de grens.
De eerste etappe voert ons naar Berlijn. Voor ons een bekende route en de aanloop naar het onbekende.
De fietsen zijn in orde; wij zijn getraind. De route is uitgestippeld. We hebben er reuze zin in.

• 01 Juni 2011 - 13:52

Birgit Laken:

Zo zo!!!!! Wat geweldig dat het er nu toch van gaat komen.
    Brian en ik wensen jullie een hele goede reis!
    We denken aan jullie en blijven graag op de hoogte.

• 01 Juni 2011 - 13:54

Inge Schrama:

Heel veel plezier gewenst! Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen.

Groeten, Inge

• 01 Juni 2011 - 14:00

Monique En Dries:

Wij fietsen graag via jullie verslagen met jullie mee. Wij wensen jullie een hele veilige en fantastische reis toe.
    Liefs,
    Monique en Dries

• 01 Juni 2011 - 16:01

Thijs En Tessy:

Heel veel plezier! We zullen jullie volgen. Leuk, zo'n eigen website. We zijn benieuwd naar alle stoere reisverhalen.
    Doei. Thijs en Tessy

• 01 Juni 2011 - 16:50

Joti:

Hou van jullie! Heel veel succes! Top dat jullie dit doen! Kus shanuna, anne-fleur en Joti

• 01 Juni 2011 - 18:17

Han En Betsy:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Het lijkt ons leuk om jullie reis zo mee te beleven.
    Succes!!

• 01 Juni 2011 - 20:23

Celine & Frans:

We zullen jullie zeker volgen. Heel veel plezier. Geniet ervan en goed naar jullie lichamen luisteren, dan heb je er het meeste plezier van. Hopen op goed weer voor jullie. Eventueel slechter weer is alleen 's nachts toegestaan. Groeten en succes,

• 02 Juni 2011 - 10:39

Dirk Meijer:

lekker trappen!

• 02 Juni 2011 - 13:47

Bert Duijzer:

Wat een afstand Godfried. Er aan denken vind ik al best vermoeiend.Laat regelmatig wat horen moet een prachtige reis zijn.Goede reis

• 02 Juni 2011 - 15:51

Ankie&willem:

Lieve Marianne, beste Godfried,

Wat geweldig dat jullie weer gaan fietsen! Een fantastische tocht gewenst en mocht je de weg kwijt zijn en plotseling in Zürich belanden, zijn jullie van harte welkom!
    All the best, A&W.

• 02 Juni 2011 - 18:50

Karin & Ingrid:

Pas goed op elkaar, veel plezier en zet hem op kanjers! Het zal zeker een mooi avontuur worden. Liefs van de dames uit Nijkerk.

• 04 Juni 2011 - 12:51

Joop En Thea:

Marianne en Godfried,
    Goede reis en geniet van de andere kijk op het landschap vanaf de fiets.
    Met de westenwind in de rug maandag as. zullen jullie 's avonds wel in Dinxperlo een gespreid bedje vinden bij het leuke Grensmuseum.
    Veel plezier!

• 04 Juni 2011 - 13:44

Cees En Anne Laken:

Lieve Marianne en Godfried,

Geweldig dat het er nu van gaat komen.
    Wij wensen jullie een heel fijne vakantie en zullen jullie tocht blijven volgen.

• 05 Juni 2011 - 08:14

Annelies En Leo:

Kijk om je heen, geniet van de omgeving, maar let vooral goed op elkaar.
    Een mooie reis gewenst.

• 05 Juni 2011 - 09:41

Brenda Van Keeken:

Fantastisch dat het nu gaat gebeuren. Ik wens jullie een hele fijne tocht.

• 06 Juni 2011 - 09:50

Thea:

Lieve Godfried en Marianne,
    een super reis.
    De de Sitters

• 06 Juni 2011 - 15:50

Margriet En Jos:

Geniet ervan en ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op jullie!

• 06 Juni 2011 - 21:31

Hansje:

Na 3 dagen lopen in de zon in het Grunningse ( verbrande knieholten!)nu op de fiets in de plensregen. Ahh ,sneu! Gaat wel weer over en jullie smelten vast niet.
    Zet em op!

• 07 Juni 2011 - 11:19

Jaap, Anne En Maria:

We zijn benieuwd hoe het de eerste dagen gegaan is met jullie! Konden jullie om de buien heen fietsen gisteren?
    Heel veel plezier! liefs van ons

• 08 Juni 2011 - 08:00

Ali:

ondertussen al in duitsland
    ik blijf jullie volgen liefs ALI

• 08 Juni 2011 - 08:16

Marinus En Anneke :

Toppers zijn jullie, een veilige en goede reis gewenst.
    De start was zeker erg vroeg ! die hebben we gemist. . . maar we volgen jullie reisverslag hoor. Heel veel geluk.

• 08 Juni 2011 - 19:41

Ronald En Riekje:

Ontzettend leuk om jullie te volgen, we hopen dat alles goed gaat, veel succes en geniet er van dat je gezond bent

• 09 Juni 2011 - 15:22

Marianne Veringa:

Ik hoop dat jullie meteen al het slechte weer van de hele reis gehad hebben na de eerste dag ,want ik wens jullie bij jullie fietstocht alleen maar heel mooi weer toe ! Veel plezier!